News Update :

XX CURSA POPULAR DE CALDES D'ESTRAC

dilluns, 9 de març del 2009

Avui, es un bon dia. M'explico.
Just abans i després de la Mitja de Granollers, degut als meus problemes físics, sobretot el maleït genoll esquerre, estava moralment molt tocat. Tant, que ja em plantejava seriosament deixa de córrer perquè no em valia la pena tant de sacrifici i tant patiment per anar de tant a fer alguna cursa. Tinc més opcions, pensava però el cuc de córrer ja el tinc tan arrelat que vaig fer l'últim intent i vaig anar a un altre massatgista a veure si em solucionava el problema.
Dues setmanes després d'un bon massatge i de començar el seu tractament, la setmana passada vaig poder entrenar amb normalitat, es a dir, sense cap mena de molèstia més enllà de les pròpies per la falta d'inactivitat.
Així doncs i tenint en compte que ja tenim a tocar la Mitja de Montornès, m'apunto a fer la XX Cursa Popular de Caldes d'Estrac. 10 Kilòmetres a la vora de la platja i sense els agobios de les grans curses de Barcelona.
Diumenge 7.30 del matí sona el despertador i al mirar per la finestra, veig que el dia acompanyarà. Es un d'aquells dies típics de primavera i això m'anima encara més. Agafo el cotxe a les 8.15 i cap a Caldetes i després de donar mil voltes per aparcar, a les 9.15 agafo el meu pitrall.
Em trobo amb alguns companys correcats i una mica més tard de les 10, tret de sortida.
L'inici es espectacular amb dos kilòmetres de baixada el que em porta a fer el pas en 9 minuts, tot un rècord per a mi que vaig a una mitjana de 5'20"-5'30", però es clar, l'embranzida del inici l'acabo pagant cara i a partir del kilòmetre 4, on ja es comença a normalitzar la cursa em costa trobar el ritme i pateixo una mica. El pas pel meridià de la cursa el faig en 25'39" (temps de cursa ja que el temps real no el contaven), o sigui a ritme de millor marca. A partir de kilòmetre 6 que el passo en 30'45" em trobo més còmode però el pitjor estava per arribar. Els últims 2 kilòmetres en pujada em deixan força clavat i els vaig apretant molt i molt les dents per no caure i finalment passo la linea d'arrivada amb el temps final de 51'25" (25'46" els segons 5 kilòmetres), nova millor marca personal i jo, més content que un ginjol. (CLASSIFICACIONS OFICIALS DE LA CURSA)
Al final de la cursa, regals i botifarra per tothom.
En resum una bona matinal amb només un apunt negatiu, la manca d'aigua a l'avituallament perqué van fer curts. No es imperdonable peró millorable de cara a un futur i més ara que per primera vegada ha estat cursa de la lliga championchip.
Una cursa molt recomanable pel recorregut i per fugir de les curses massificades.
Us deixo el gràfic de cursa del Nike+ que tot sigui dit aquesta vegada l'ha clavat, em va donar 10 kilòmetres exactes.




Share this Article on :
 

© Copyright LAY-NAH RUN 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.