News Update :

SORPRESES QUE ET DONA LA VIDA

divendres, 24 de juliol del 2009

El passat diumenge 14 de juny, vaig participar en la XI edició del ral.li fotogràfic "Granollers es revela".
Era la meva tercera participació i en aquesta ocasió, el tema a fotografiar, era el riu Congost i el que l'envolta.
Eren quatre punts a fotografiar: Flora i fauna, la presència de l'industria, l'activitat al voltant del riu i els ponts que el travessen.S'havien de presentar quatre fotografies per tema i la foto de l'esquerra, és la que va seleccionar el jurat per participar a la categoria "Activitats al voltant del riu" i la que finalment, em va donar el premi a la millor fotografia de categoria.
La veritat és què estic molt content (és la primera vegada que tinc un premi en qualsevol cosa) però sorprès a la vegada perquè veient els treballs de la resta de participants, la veritat. tot i que tiri pedres al meu sostre, no la veig guanyadora de res.
Es una foto maca, entranyable però pel meu gust, n'hi havia de millors.
De totes maneres, no m'agradaría mai de la vida ser jurat de res en aquesta vida, perquè és una tasca molt difícil. Aquest any, m'ha tocat a mi i com no, ho he cel.lebrat com cal. Amb una copeta de cava amb els amics.
Desprès d'això, continuaré practicant la meva passió amb una mica més d'autoestima, tot i que la autoestima, no sigui el meu fort.

Aqui dalt, amb cara de tonto en el moment de recollir el premi.

Share this Article on :
 

© Copyright LAY-NAH RUN 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.