News Update :

NIKE+ HUMAN RACE 31-08-2008

dilluns, 1 de setembre del 2008

Més de tres mesos han passat des de la meva estrena com a runner i des de les hores, no he pogut participar a cap més cursa.
Espero que aquesta ratxa, es talli el 21 de setembre amb motiu de la Cursa de la Mercè però abans, per fer una mica de boca us parlaré de la meva experiència amb la Human Race, organitzada per Nike i que pretenia (no soc qui per dir si ho ha aconseguit) ser l'esdeveniment de running més gran de l'historia d'aquest esport.
La cita va ser el 31 d'agost simultàniament a 25 ciutats de tot el mon i si disposaves de la tecnologia Nike+, allà on estiguessis. Només calia sortir a correr 10 kilòmetres, enregistrar la teva cursa amb aquesta tecnologia i pujar la teva cursa a la pàgina de nike, prèvia inscripció a la pàgina de Human Race.
I així ho vaig fer. Tenia la possibilitat de baixar a Barcelona, on una cadena de gimnàs, obrien les seves portes per córrer a sobre d'unes cintes, però la veritat es que no em va motivava gens l'idea, així que em vaig llevar d'horeta per evitar el sol, em vaig posar la roba de fer feina i em vaig enxufar la meva Sportband i apa, a córrer.
Va ser com un dia normal d'entrenament, ja que vaig sortir pel passeig fluvial de Granollers que es per on normalment surto, per tant la motivació que et proporciona una cursa de veritat, envoltat d'altres companys i amb "públic", era cero.
Vaig acabar els meus 10 kilòmetres amb uns decebedors 1:04'09". Dic decebedors perquè d'acord que encara soc un novato i desde la de Cardedeu al maig, no havia tornat a fer aquesta distància, si que esperaba que després de 3 mesos (bueno, em de treure l'agost perquè no vaig fer res de res) em pensava que al menys, podia baixar de l'hora. Podria pensar en positiu i dir que vaig baixar més d'un minut la meva millor marca (es a dir, l'única que fins ara tenia que era 1:05'19") però la veritat es que em vaig deprimir una mica.
Però be, l'important es que encara no ho he deixat, que em contínua agradant i que segur que la pròxima vegada serà millor.
El millor de tot, la samarreta tècnica de regal, de molt bona qualitat i de la que faré bon us.
La próxima fita per tant, baixar de l'hora el 21 de setembre a Barcelona, a la cursa de la Mercè. Segur que allà, només per l'ambient festiu, les cames aniran més ràpid.

Així va anar la cursa. S'ha de tenir en compte que com vaig dir a l'article sobre l'sportband, no es fiable al 100% peró com orientació, està prou bé.

Share this Article on :
 

© Copyright LAY-NAH RUN 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.