News Update :

NIKE+ SPORTBAND (2)

dilluns, 3 de novembre del 2008

En un dels posts d'aquest bloc, parlava de l'esport band, un invent de Nike pels corredors, amb el que en teoria, et pots controlar el temps, la distancia, les calories cremades i la mitjana per kilòmetre dels teus entrenaments i curses.
Després d'uns mesos provant l'aparell, he arribat a la conclusió que realment, es una mica com una escopeta de fira, es a dir, que falla molt, bueno, moltíssim i si aleshores, els 60 euros del seu preu em van semblar una bona relació qualitat-preu, a hores d'ara, la meva opinió en ben diferent.
Penso que el problema es que aquesta polsera funciona amb ritmes constants. Per exemple el meu cas. Faig la primera cal.libració. El meu ritme per kilòmetre era de 6'15"-6'30" per tant, la longitud de la camada, no es la mateixa que ara que el meu ritme normal es 5'30"-5'45" i com a conseqüència, on abans mesurava una distància, ara mesura un altre. En un principi, les variacions no son gaire significatives perquè en els meus entrenaments, al menys fins ara, el ritme era més o menys constant i per tant el marge d'error no superava el 5%.
El gran problema es a l'hora de competir. Quan estàs en cursa, el ritme es molt diferent al dels entrenaments i molt més variat i aquí si que ja no pots fiar-te ni un pel de la messuració.
Dos exemples. En dues curses de 10 kilòmetres, la de la Mercè i la del passat diumenge a Sants, les distancies mesurades van ser 10'4 Km en el primer cas i 10'89 en el segon!!!
L'Altre dia per exemple, per competir en un repte de Nike+, vaig córrer 2 kilòmetres amb un ritme bastant més alt de l'habitual i la mesura va estar bastant per sota.

En definitiva que, si trèiem el bon invent i l'atractiu que es la web de nike+, l'aparell per si sol es un autèntic fiasco amb majúscules.
Per desgracia, ho continuaré utilitzant perquè la meva butxaca no dona per més però a la que pugui, us ben asseguro que passarà a millor vida.
Share this Article on :
 

© Copyright LAY-NAH RUN 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.